امروز  پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
در اتاق های قصر چه خبر است؟
۱۳۹۴/۰۹/۰۷ تعداد بازدید: ۲۰۲۸
print

در اتاق های قصر چه خبر است؟
در اتاق های قصر چه خبر است؟!
 
 
معمولاً وقتی مهمان ها می روند؛ اتاق ها به این شکل در می آیند!
بنابراین بعد از رفتن مهمان ها، خانه دارها وارد می شوند و پیشبندهایشان را می بندند و شروع می کنند به، از این رو به آن رو کردن اتاق ها!
آن ها اولین کاری که می کنند این است که پنجره ها را باز می کنند، سپس به سراغ ملافه ها می روند و پس از آن هم نوبت به گردگیری و جارو می رسد. در پایان هم یک سری تزئینات در حد ساناز مینایی انجام می دهند!
این هم نمونه ای دیگر از تزئینات است، که در اینجا نامش آنکادر ایتالیایی می باشد و آقای دکتر با خودشان از ایتالیا آوردند!
این تزئین هم که بین المللی می باشد، نامش تزئین هتلی است؛
البته باز با توجه به اندازه و نوع اتاق ها هم تزئینات فرق می کند. مثلاً  طبیعتاً آپارتمان 75 متری بیشتر هال دارد!
تا سوئیت 26 متری
و اتاق سینگل که دیگر به نوعی هالی ندارد!
و البته باز اتاق مخصوص پرنسس هم که هال دیگری دارد
البته با یک سفارش VIP می توان به هر اتاق، کلی هال اضافه کرد! با این سفارش می گوییم که قبل از ورود در اتاقمان گل و شیرینی و میوه و آب میوه بگذارید! که خوردن این ها در بدو ورود صفایی دیگر دارد!
پس از تمیز کردن اتاق، نوبت به سرویس ها می رسد که آن هم با مایع مورد علاقه ی خانه دارها، یعنی واتکس حسابی ساییده می شود و به این روز در می آید. 
البته اتاق ها تزئینات دیگری هم دارند!‌ مثلا این کلاسور که کاملاً تزئینی می باشد و اصلاً جزئی از اتاق است! اما به گفته خانه دارها اغلب مهمانان فکر می کنند که تزئینی برای چمدان هایشان است و گاهاً با خود می برند! البته بعد از یادآوری سوپروایزرها، کلاسورها به اتاق بر می گردند! 
وقتی وارد اتاق های قصر می شوید؛ در و دیوار و حتی تلویزیون اتاق با شما حرف می زند و به شما خوش آمد می گوید! آن هم با اسم و فامیل خودتان! 
این تلویزیون، جعبه ای واقعا جادویی است که هم شبکه های دیجیتال ایران را می گیرد و هم شبکه های خبری جهانی را. به غیر از این ها، بیش از 120 فیلم عاشقانه، عارفانه و ... و چندین آلبوم موسیقی (البته مجاز) را هم در خود جای داده! این فیلم ها هر چند وقت یک بار آپدیت می شوند که اگر دوباره خواستید به هتل قصر بیایید از لحاظ جدید بودن فیلم ها خیالتان راحت باشد! راستی علاوه بر این ها؛ با این جعبه جادو به دهکده جهانی هم می توانید سر بزنید!
البته هتل قصر به جز این جعبه جادو، جعبه ی دیگری هم دارد! که به عقیده ما این یکی خیلی جادویی نیست! چرا که به صورت شبانه روزی تنها یک فیلم نشان می دهد، که نه سوژه دارد و نه سر و ته! فقط هر از چند گاهی چند نفری می آیند و می روند! 
این هم نقشه! جوگیر نشوید! نقشه ی گنج نیست! بلکه نقشه فرار است! حالا فرار از دست چه کسی و چه چیزی، دیگر تشخیص اش با خودتان است! وظیفه ی ما این است که فقط راه های در روی قصر را به شما نشان دهیم!
 فکرش را بکنید وارد اتاق شده اید؛ خسته، گشنه و تشنه. حالا چه چیزی می چسبد؟! 
البته شاید قیمت هایش خیلی نچسبد! چرا که هتل ها اجازه دارند تا 4 برابر قیمت بیرون روی این اجناس مینی بار قیمت بگذارند.
البته با وجود خستگی و تشنگی و گشنگی و این خوراکی های خوشمزه که همینطور در حال چشمک زدن می باشند، گذشت از آن ها برای بزرگترها هم سخت است!
چه برسد به بچه ها که این بسته ی زیبا اصلا با آن ها حرف می زند!! و هر چه هم که برایشان توضیح بدهید که قیمت این اجناس 4 برابر بیرون است، فایده ای ندارد که ندارد!
 
 
 
نظرات

 نام:
 *نظر: