امروز  شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
واحدهـای مرکزی خریـد
۱۳۹۴/۰۷/۰۷ تعداد بازدید: ۱۷۳۸
print

واحدهـای مرکزی خریـد

واحدهـای مرکزی خریـد

 واحدهـای مرکزی خریـد

 

 
 
آزاده اسداللهی
از آن¬جایی که دنیای مد و تولیدات در سراسر جهان به طور گسترده ای رونق پیدا کرده است و شهرها و کشورهای مختلف دنیا سعی در نشان دادن برندهای خود در این رقابت دارند، بر آن شدیم تا تعدادی از مراکز خرید مشهور دنیا، چه از لحاظ موقیعت جغرافیایی و چه از لحاظ پوشاندن برندهای مختلف در یک مجموعه بسیار خیره کننده را برای شما جمع آوری کنیم.
1.دبی.shopping mall
مرکز خریدDUBAY MALL  برای علاقه¬مندان بازدید از برج خلیفه و مرکز خرید فوق العاده اش  طراحی شده است. این مرکز خرید که جزئی از پروژه 20 میلیاردی برج خلیفه است،  دارای   1200  فروشگاه  زنجیره¬ای دارای برندهای مشهور است که همه در این مجموعه گرد هم آمده¬اند. دبی مال در اولین سال افتتاحش ۳۷ میلیون بازدیدکننده داشت که حدود بیش از ۷۵۰،۰۰۰ نفر در هر هفته به این مرکز خرید سر  می¬زدند. بزرگترین شیرینی فروشی جهان با مساحت بیش از ۹۳۰ مترمربع در این بازار قرار گرفته است.  از مارک¬های موجود در این مرکز خرید می¬توان به دیور ،گوچی، گابانا، دولچه،  بربری،  لیون، ویلتون و شانل اشاره کرد.
2.مالزی.Carrefour
فروشگاه¬های زنجیره¬ای CARRE FOUR، زنجیره¬ای از فروشگاه¬های برندهای مشهور دنیا را در یک مجموعه گردآوری کرده¬است. این فروشگاه¬ها در سال 1959 در فرانسه شروع به کار کردند و جزء معروف¬ترین مراکز خرید در دنیا شناخته می¬شوند؛ زیرا تا پایان سال 2009 بیشتر از 1395 شعبه در سراسر جهان داشته¬است. این فروشگاه زنجیره¬ای از لحاظ میزان درآمد، مقام دومین فروشگاه زنجیره¬ای به دست آورده¬است و از لحاظ سود دهی مقام سوم را بعد از وال مارت و تسکو به دست آورد. شعبه¬های این فروشگاه در جاهایی مانند اروپا، آرژانتین،  برزیل، امارات متحده، کلمبیا ، عربستان و چین قرار دارد. 
3.استانبول.تکسیم
این مجموعه نه یک دپارتمان پوشیده و نه یک مجموعه اختصاصی  گسترده است، بلکه خیابانی دراز است با بیش از صدها فروشگاه برند و زنجیره¬ای دنیا. علاقه مندان به بازدید از این فروشگاه زیبا و جذاب می¬توانند از خرید در ساعات بامدادی و غذاها و طعم¬های مختلف ترکی استانبولی لذت ببرند.
4.توکیوAEON 
پایتخت ژاپن، توکیو مملو از فروشگاه¬های زنجیره¬ای بزرگ با برندهای مشهور و متنوع در انواع اجناس الکترونیکی، پوشاک و ...است، که یکی از شکیل¬ترین انواع  این فروشگاه¬ها  مرکز خرید GINZA است و بعد از آن مرکز خرید جاسکو است. جاسکو که مخفف عبارت  JAPON UNITED STORES COMPANY است .کمپانی¬های بزرگ جاسگو همگی تحت عنوان برند    AEON فعالیت می¬کنند.
5.پاریس LESS HALLES
اگر به شهرهای معروف دنیا جهت خرید سری بزنید، شهر نور (پاریس) را می¬توان بهترین گزینه برای افرادی است که از خرید لباس¬های برش خورده آماده دوخت  لذت می¬برند .علاقه¬مندان به طراحی لباس و بوتیک¬های زیبا نبز می¬توانند از مراکز زنجیره¬ای شانزه لیزه دیدن کنند. اگر می¬خواهید از خرید در این شهر لذت ببرید، سری به خیابان arrondisment  بزنید؛ در این خیابان می¬توانید از فروشگاه¬های زیر زمینی مثل less hales’  بازدید کنید.
 
6.سیاتل.NORDSTROM
شهر سیاتل(واقع در ایالت واشینگتن آمریکا) به دلیل دارا بودن قهوه¬های خوش¬طعم و کتاب فروشی¬های دنج و دلنشین، بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می¬کند. اگر برای خرید به شهر سیاتل می¬روید، از دیدن فروشگاه¬های زنجیره¬ای Nordstrom و خرید برندهای مشهور در این مارکت زنجیره ای لذت برید. نورداستروم دارای 231 شعبه در 31 نقطه جهان است و نکته جالب این که بزرگترین حراج  زنجیره¬های نورداستروم، در سالروز تاسیسش برگزار می¬شود.                                                                                                                                      
 
نظرات

 نام:
 *نظر: