امروز  سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
مثل یک رؤیـا
۱۳۹۴/۰۵/۲۶ تعداد بازدید: ۱۸۵۱
print

مثل یک رؤیـا

 مثل یک رؤیـا

 

نگاهی به هتل هایی که به زودی افتتاح خواهند شد

 

افتتاح بناهای مرتبط با گردشگری همواره محلّ توجه دوستداران مسافرت بوده است؛ علی الخصوص اگر این بناها هتل های لوکس باشند و از به روزترین امکانات پذیرایی از مهمانان بهره ببرند. در متن حاضر تلاش داریم تا شما را با تعدادی از این هتل ها که در سال جاری میلادی افتتاح خواهند شد، آشنا کنیم.

حمّام و آبگرم گینزبورو( Gainsborough)، شهر بث (Bath)، انگلستان

 

حمّام و آبگرم گینزبورو تنها هتل در بریتانیاست که به چشمة آبگرم طبیعی دسترسی دارد. این عمارت 99 اتاقه در بالای بقایای سکونتگاه های روم باستان واقع شده و شامل باقی مانده هایی از حمّام اصلی روم است. تمامی این اتاق ها به شکل دلپذیری مبله اند و این مبلمان به صورت دوره ای تغییر می کند. همچنین همراه با تجهیز اتاق های لوکس با دکوراسیون، سه سوییت حاوی آبگرم در هتل موجودند که آبگرم را از طریق لوله کشی در دسترس مهمانان قرار می دهند. طبقة B  این آبگرم شامل یک عطّاری، اتاق یخی، سونا، اتاق بخار، مرکز تناسب اندام و اتاق  های درمانی است.

طرّاحی سالن غذا خوری این مجموعه مبتنی بر چوب است و ستون های چوبی عظمتی دو چندان به آن می  دهند. مهمانان و استحمام کنندگان به طور مرتّب با ناهار سبک، چای عصرانه، کوکتل های پیش غذا و انواع نوشیدنی ها پذیرایی می شوند. شفابخش بودن چشمة آبگرم این روستا از شهرتی جهانی برخوردار است و استفادة بهینه از این آب توسّط مهمانان، مورد توجّه سازندگان هتل بوده است. در مجموع سطحی به وسعت 1300 متر مربّع آبگرم در اختیار مشتریان هتل قرار دارد.

تاریخ افتتاح: بهار 2015

 

هتل نیکرباکر (knickerbocker)، شهر نیویورک، امریکا

 

هتل نیکرباکر در محلّة مرفّه و مشهور منهتن نیویورک واقع شده است. این هتل در پشت یک ساختمان لوکس 16 طبقه با نمایی زیبا که در سال 1906 میلادی توسّط جان جاکوب آستور چهارم ساخته شده، واقع شده است. هتل نیکرباکر به خاطر قدمت و شهرتش به یکی از نمادهای شهر نیویورک تبدیل شده است؛ به گونه ای که نویسندة شهیر امریکایی، اسکات فیتزجرالد در رمان «این سوی بهشت» به این هتل اشاره کرده است. گفتنی است این هتل، پاتوق وی و چند نویسندة شهیر دیگر در نیمة اوّل قرن بیستم بوده است. فضای داخلی هتل توسّط گابلینی شپارد به گونه ای بازسازی شده تا منعکس کنندة  فضاهای پر زرق و برق و لوکس 330 اتاق مدرن آن باشد.

مهمانان می  توانند از امکاناتی مثل خدمات آرایشگر مشهور، تد گیبسون و یک مرکز تناسب اندام مدرن بهره ببرند. در این هتل همچنین سرآشپز چارلی پالمر، رستوران و کافة جدید آمریکایی خود با نام چارلی پالمر و نیک را مدیریت خواهد کرد. کافة روی پشت بام و تراس خیابان کلود چشم اندازهای خیره کننده ای از میدان تایمز را به همگان ارائه می دهند که در نیویورک بی مانند است.

تاریخ افتتاح: فوریة 2015

هتل، تفرّجگاه و آبگرم جی دابلیو ماریوت (Marriott JW) ونیز، ایتالیا

 

هتل چهار طبقة جی دبلیو ماریوت و نیز شعبه ای از هتل های زنجیره ای به همین نام به شمار می رود. این هتل در جزیره ای خصوصی به نام «جزیرة گل های سرخ» واقع شده است. جدیدترین تفرّجگاه لوکس ونیز با 40 هکتار از باغ های سرسبز و مزارع زیتون در تفرّجگاه و آبگرم جی دابلیو ماریوت ونیز آغاز به کار خواهد نمود. مهمانان می  توانند با 15 دقیقه قایق سواری از میدان سنت مارک در میان تالاب ونتین، در یکی از 266 اتاق (230 اتاق و 36 سوییت) هتل به استراحت بپردازند و یا از امکانات رفاهی مانند استخر شنای روی بام (که چشم انداز فوق العاده ای از ونیز ارائه می دهد) با سرویس کامل آبگرم (با حمّام و خدمات درمانی در فضای باز)، مدرسة پخت و پز و چندین رستوران و کافه بهره مند شوند. همچنین این هتل دارای استخری در میان باغ است که محیطی رؤیایی را برای شناگران مهیّا می کند. نکتة قابل ذکر دیگر وجود انواع و اقسام امکانات و وسایل برای کباب کردن و پیک نیک در منطقه ای از باغ است. به طور خلاصه می توان گفت این هتل چنان لوکس است که تجربه ای بی نظیر از تجمّل را برای مسافران به ارمغان می آورد.

تاریخ افتتاح: مارس 2015

هتل روری سایگون (Reverie Saigon)، هوشی مین سیتی، ویتنام

 

هتل روری سایگون در قلب مرکز تجاری شهر هوشی مین واقع شده است و دارای 224 اتاق و 62 سوییت با تمامی امکانات است. اتاق ها، رستوران ها، کافه ها و فضاهای عمومی هتل استادانه و هنری طرّاحی شده اند و خانه های با طرّاحی ایتالیایی را مجسّم می کنند. این معماری را می توان زیباترین و لوکس ترین معماری جنوب شرق آسیا دانست که از فرط زیبایی، نفس را در سینة مهمانان حبس می کند. اتاق های بزرگ و مدرن، طبقات 27 تا 39 هتل را به خود اختصاص داده اند و دارای پنجره های وسیع از کف تا سقف و دید پانوراما با مناظری گسترده از شهر و رودخانة سایگون هستند. در واقع همه چیز در دسترس مهمانان است؛ از لذیذترین غذاها گرفته تا آبگرم با تمامی مخلّفات و بهترین و مجهّزترین وسایل بدن سازی و ... . امکانات هتل حتّی تا جاد ّه ها نیز امتداد دارند و اتومبیل هایی لوکس از جمله بنتلی و رولز رویز در دسترس مهمانان قرار می گیرند.

تاریخ افتتاح: بهار 2015

ویلاهای باشگاه پزشکی فینولهو (Finolhu)، مالدیو

 

52 ویلای باشگاه پزشکی فینولهو در جزیره ای خصوصی در مرکز مالدیو واقع هستند که تفرّجگاهی پرطرفدار و مشرف به اقیانوس است و امکانات ساحلی ویژه ای را در اختیار مهمانان قرار می دهد. این ویلاها تنها 35 دقیقه با قایق تا فرودگاه بین المللی ماله (پایتخت مالدیو) فاصله دارد و مالامال از مناظر منحصر به فرد از اقیانوس هند است که به راستی نفس را در سینة بازدیدکنندگان حبس می کنند. 30

 ویلای لوکس بر روی آب و در بالای اقیانوس هند قرار دارند که دسترسی مستقیم به دریا دارند. این مجموعه مجهّز به استخرهای خصوصی و تراس هایی همراه با گارسن است که هرآنچه مهمانان درخواست کنند، برای آنان فراهم می سازند

در این جا می توان از غوّاصی و قایق رانی، موسیقی زنده، فعّالیت های مخصوص فضای باز و ناهار خوب بهره برد و یا در باشگاه پزشکی آبگرم به استراحت پرداخت. سایر امکانات بی حدّ و حصر این مجموعه عبارتند از: زمین اختصاصی تنیس، سـرو انواع غذاهــای ایتالیایی، استخر های اختصاصی برای شیرجه، موج سواری با کایت، چتر بازی، سالن های مدیتیشن و یوگای صبحگاهی و برپایی جشن ازدواج سمبلیک با المان های بومی.

تاریخ افتتاح: ژانویة 2015

هتل ماندارین اورینتال Mandarin Oriental، مراکش

 

هتل مجلّل ماندرین اورینتال که طرّاحی آن از سبک طرّاحی آسیایی الهام گرفته شده، اوّلین اقامتگاه گروه تجاری Mandarin Oriental را در سال 2015 معرّفی می کند. هتل فضاهای شلوغ مراکش را از سرزمینی از باغ های زیتون در حاشیة کوه های پوشیده از برف اطلس جدا می کند. مهمانان سرمایه دار هتل می توانند در یکی از 54 ویلای خصوصی که به سبک سنّتی طرّاحی شده و با استخرهای گوناگون، وان آب داغ، حمّام هایی در فضای باز و فضاهایی خصوصی برای آفتاب گرفتن و ناهارخوری خارج از منزل زینت داده شده، اقامت گزینند. همچنین هفت سوییت اضافی با استخرهایی خصوصی بر روی بام نیز در هتل تعبیه شده اند. سایر فضاهای این هتل مجلّل شامل پنج ناهارخوری و یک آبگرم مجهّز به حمام سنّتی است. دیوار افسانه ای مراکش نیز فقط به میزان پنج دقیقه رانندگی تا هتل فاصله دارد. مساحت زمینی که هتل در آن واقع شده، 20 هکتار است و فاصلة آن با فرودگاه بین المللی مراکش تنها 15 دقیقه رانندگی است.

ویلاهای این مجموعه 280 تا 440 متر مربّع مساحت دارند و 7 سوییت ویژه، استخر دارند. مجموعة آبگرم این هتل در حدود 1800 متر مربّع مساحت دارد و 4 اتاق ویژة آب درمانی، دو حمّام سنّتی بسیار شکیل، استخر مسقّف، سالن اختصاصی یوگا و همین طور سالن بدن سازی در مجموعة آبگرم آن موجود است. غذاهای سنّتی مراکش و همین طور انواع غذاهای بین المللی در این هتل سرو می شود. همچنین از دیگر امکانات این مجموعه می توان به استخر آبگرم روباز، باشگاه اختصاصی کودکان، امکانات دوچرخه سواری در محوّطه، دو زمین گلف، راننده و راهنمای اختصاصی برای بازدید از کوه های اطلس و همچنین امکانات شترسواری اشاره کرد.

تاریخ افتتاح: بهار 2015

 

هتل مونت استفان Mount Stephen، مونترال،کانادا

 

باشگاه اجتماعی و انحصاری مونت استفان که متعلّق به دهة 1920 بود، در سال 2015 به عنوان یکی از هتل های برجسته و لوکس مونترال راه اندازی خواهد شد. هتل آمادة تأسیس مونت استفان در نزدیکی موزة مشهور مونترال واقع شده و کلوپ های به سبک معماری نئوکلاسیک و میراث تاریخی منطقه را به یک رستوران، دو کافی شاپ، مرکز آبگرم و تناسب اندام مبدّل ساخته است. سالن های ویژة ملاقات و فضاهای برگزاری مراسم و جشن ها نیز در این هتل زیبا جانمایی شده اند. هر کدام از این سه سالن لوکسِ ویژة ضیافت، گنجایش پذیرایی از 500 مهمان را دارا می باشند. برج جدید مجاور نیز با 90 سوییت با دکوراسیون مدرن و پر زرق و برق و پنجره هایی بزرگ از کف به سقف در کنار هتل، پذیرای مهمانان است. گفتنی است برخی از واحدها دارای تراس خصوصی هم هستند. همچنین یک دربان و یک پیش خدمت همواره در خدمت مهمانان هستند و خودروهای لیموزین اختصاصی برای گردش در شهر در خدمت مهمانان هتل قرار دارند. پارکینگ اختصاصی این مجموعه 100 خودرو ظرفیّت دارد.  

تاریخ افتتاح: پاییز 2015

 

 

نظرات

 نام:
 *نظر: